Identyfikacja wizualna
Spójny i atrakcyjny wizerunek firmy, który będzie łatwy w zapamiętaniu przez Twoich klientów – jeśli tego szukasz to właśnie znalazłeś. Projektujemy wizerunek firm od podstaw lub odświeżamy te, które już działają na rynku.

Zaczniemy od podstaw
Projektowanie identyfikacji wizualnej zaczynamy od podstaw – musimy poznać Twoje usługi, branżę, konkurencję, ale przede wszystkim Twoich klientów.
Zaczynamy wtedy ich analizę, tak aby stworzyć czytelny, atrakcyjny i jasny przekaz Twojej marki. Podstawowe elementy, które projektujemy na tym etapie to: logo, kolorystyka oraz typografia. Bierzemy pod uwagę bardzo wiele aspektów Twojej działalności – jak wielkość rynku, obszar działalności, wiek czy płeć grupy docelowej. Dzięki temu wyróżnisz się z tłumu konkurencji i otrzymasz wizerunek, który będzie skuteczny i ponadczasowy.
Następnie nadamy charakter
Po ustaleniu głównych elementów Twojej identyfikacji zaczynamy projektować wszystkie niezbędne materiały reklamowe. W zależności od potrzeb Twojej firmy mogą to być np. druki firmowe, broszury informacyjne, katalogi i foldery reklamowe, szablony dokumentów aż do ogólnego oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy.
Dodatkowo projektujemy materiały na użytek internetu takie jak bannery reklamowe, kreacje graficzne na profilach społecznościowych lub potrzeby multimedialne – czyli czołówki i spoty wideo, szablony prezentacji.


… na koniec otrzymasz wytyczne!
Księga identyfikacji wizualnej to dokument, który opisuje dokładne wytyczne wizualne obowiązujące w Twojej firmie. Są to wskazówki do użytku wewnątrz Twojej firmy, ale także stanowią wskazówki dla firm, z którymi współpracujesz – np. przy tworzeniu wszelkich plakatów, bannerów, katalogów czy zasadach umieszczania Twojego logo na różnych materiałach i tłach.
Stosowanie się do księgi identyfikacji wizualnej gwarantuje zachowanie stałego i spójnego wizerunku na przyszłość.
Czas działać! Bezpłatna wycena Twojej identyfikacji wizualnej!
Wypełnij formularz w kilka minut!