Spójny i atrakcyjny wizerunek firmy, który będzie łatwy w zapamiętaniu przez Twoich klientów – jeśli tego szukasz to właśnie znalazłeś. Projektujemy wizerunek firm od podstaw lub odświeżamy te, które już działają na rynku.
Co wchodzi w skład identyfikacji wizualnej?
Na podstawie rozmowy ustalimy, które materiały są dla Ciebie niezbędne.
Zaczniemy od podstaw
Projektowanie identyfikacji wizualnej zaczynamy od podstaw – musimy poznać Twoje usługi, branżę, konkurencję, ale przede wszystkim Twoich klientów.
Zaczynamy wtedy ich analizę, tak aby stworzyć czytelny, atrakcyjny i jasny przekaz Twojej marki. Podstawowe elementy, które projektujemy na tym etapie to: logo, kolorystyka oraz typografia. Bierzemy pod uwagę bardzo wiele aspektów Twojej działalności – jak wielkość rynku, obszar działalności, wiek czy płeć grupy docelowej. Dzięki temu wyróżnisz się z tłumu konkurencji i otrzymasz wizerunek, który będzie skuteczny i ponadczasowy.
Następnie nadamy charakter
Po ustaleniu głównych elementów Twojej identyfikacji zaczynamy projektować wszystkie niezbędne materiały reklamowe. W zależności od potrzeb Twojej firmy mogą to być np. druki firmowe, broszury informacyjne, katalogi i foldery reklamowe, szablony dokumentów aż do ogólnego oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy.
Dodatkowo projektujemy materiały na użytek internetu takie jak bannery reklamowe, kreacje graficzne na profilach społecznościowych lub potrzeby multimedialne – czyli czołówki i spoty wideo, szablony prezentacji.
… na koniec otrzymasz wytyczne!
Księga identyfikacji wizualnej to dokument, który opisuje dokładne wytyczne wizualne obowiązujące w Twojej firmie. Są to wskazówki do użytku wewnątrz Twojej firmy, ale także stanowią wskazówki dla firm, z którymi współpracujesz – np. przy tworzeniu wszelkich plakatów, bannerów, katalogów czy zasadach umieszczania Twojego logo na różnych materiałach i tłach.
Stosowanie się do księgi identyfikacji wizualnej gwarantuje zachowanie stałego i spójnego wizerunku na przyszłość.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Niestety nie ma to sztywnego cennika. Orientacyjnie – cena podstawowego projektowania identyfikacji wizualnej zaczyna się u nas już od 2000zł netto.
Tworzymy profesjonalne identyfikacje wizualne, które służą długo i skutecznie – i chcemy trzymać ten poziom. Koszt wykonania identyfikacji jest zależny od wielu czynników – m.in. ilości potrzebnych materiałów do zaprojektowania, analizy branży i grupy docelowej czy wielkości przedsiębiorstwa, przeznaczenia projektów.
Podstawowe materiały identyfikacji wizualnej to: logo, kolorystyka i krój pisma.
Cała reszta zależy od potrzeb Twojej firmy – mogą być to wzory wizytówek, ulotek, teczek, kubków, notesów i innych gadżetów, ale także multimediów jak czołówki, prezentacje na szkolenia, certyfikaty. Inne materiały wchodzące w skład identyfikacji to np. szyldy, bannery, projekty oklejenia samochodów firmowych. Zawsze omawiamy szczegóły i potrzeby z klientami zanim rozpoczniemy projektowanie.
Stworzenie spójnej identyfikacji wymaga czasu na m.in. analizę branży, grupy docelowej, ale przede wszystkim przemyślanej i kreatywnej pracy. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji, orientacyjny czas oczekiwania na pierwsze projekty to około 10-30 dni. Każdy klient otrzymuje od nas harmonogram prac z poszczególnymi etapami.
Standardowo wykonujemy logo w trzech etapach. Przy każdym z nich konsultujemy się co do zmian.
Oczywiście, że tak! Mało tego postaramy się go udoskonalić i doradzić na podstawie naszego doświadczenia!
Czas działać! Bezpłatna wycena Twojej identyfikacji wizualnej!
Wypełnij formularz w kilka minut!